Harmonogram projektu
lipiec 2018 r.
Zawarcie umowy pomiędzy Gminą Miejską Biała Podlaska a Województwem Lubelskim
w sprawie dofinansowania Projektu
➧
październik – listopad 2018 r.
Uzyskanie przez Gminę Miejską Biała Podlaska indywidualnej interpretacji
dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej w sprawie podatku VAT od dotacji
➧
luty – marzec 2019 r.
Zawarcie umów pomiędzy Gminą Miejską Biała Podlaska a uczestnikami, regulujących kwestie
organizacyjne i finansowe – określenie wysokości udziału mieszkańca w kosztach realizacji zadania
➧
luty – marzec 2019 r.
Wpłaty zaliczek przez mieszkańców
➧
marzec – czerwiec 2019 r.
Aktualizacja dokumentacji technicznej, przygotowanie dokumentacji przetargowej
➧
lipiec – sierpień 2019 r.
Uzupełnienie listy podstawowej uczestników projektu
➧
lipiec – grudzień 2019 r.
Postępowanie przetargowe – wybór wykonawcy robót instalacyjnych,
określenie ostatecznych kosztów udziału w projekcie
➧
luty – maj 2020 r.
Aneksy do umów z mieszkańcami, wpłata pozostałej części wkładu własnego w projekcie
Rozpoczęcie prac instalacyjnych
➧
październik 2020 r.
Zakończenie prac instalacyjnych
➧
listopad 2020 r.
Zakończenie realizacji projektu